FRI FRAGT VED KØB OVER 299 DKK50 dages gratis retur1-2 dages levering

Tommy Jeans

207 stk
207 af 11482 stk
    • 1
    • 2
    • 3
    • >
    -30%
    -30%
    -15%
    -40%
    -40%
    -40%
    -40%
    -40%
    -30%
    -40%
    -30%
    -30%
    -60%
    -20%
    -30%
    -40%
    -40%
    -40%
    -30%
    -40%
    -30%
    -40%
    -40%
    -40%
    -40%
    -20%
    -40%
    -40%
    -40%
    -60%
    -30%
    -40%
    -40%
    -40%
    -40%
    -40%
    -40%
    -40%
    -40%
    -30%
    -30%
    -40%
    -40%
    -60%
    -40%
    -40%
    -20%
    -40%
    -40%
    • 1
    • 2
    • 3
    • >

    Tommy Jeans er til de ungdommelige sjæle

    Dame- og herretøj har altid været i fokus for dette brand og til forskellige målgrupper, alt efter hvilken kollektion man taler om. Normalt har tøjet været til 25 til 45-årige, men Tommy Jeans er netop til de unge og friske med større krav til design. Det er de 18 til 30-årige, og selvfølgelig alle, der er unge af sind og sjæl, der vil finde meget nyt tøj til garderoben, når de ser igennem vores sortiment her hos STYLEPIT. Det har nemlig en afslappet, ungdommelig og stilren attitude, der passer ind i rigtig mange situationer. Det kan være alt fra kontor-arbejde til en stille weekend derhjemme, en vild bytur eller endnu en dag på studiet. Derfor er Tommy Jeans lidt friskere og lidt vildere, og der er fokus på dem, der vil have ekstra stil i deres denim.

    International og bevidst i Tommy Jeans

    Tommy Jeans er et internationalt brand, der vil passe ind over hele verden med sin universelle stil og sit mangfoldige udvalg. Du kan trygt pakke det i kufferten og straks føle dig hjemme i udlandet. Her hos os finder du både t-shirts, polo-shirts, skjorter, sweatshirts og striktrøjer til overkroppen, og der er de klassiske Tommy Jeans samt shorts og bælter, hvis det behager. Der findes noget til alle sæsonerne, lige fra badebukser til sommeren ved poolen og til jakker, der holder kulden på afstand i de koldere måneder. Virksomheden selv er meget mere end kendte inden for tøj og stil; man benytter sig positivt af mulighederne for at støtte og hjælpe for bedst muligt at sprede et budskab om lighed og hjælp. Det er en ansvarlig virksomhed, der står bag projekter på flere kontinenter, og som på forskellige måder er involveret i velgørenhed over hele kloden.