Stylepit
FRI FRAGT VED KØB OVER 299 DKK50 dages gratis retur1-2 dages levering

Name it 2020 Shorts

23 stk
23 af 255 stk
    -50%
    Bæredygtig
    -60%
    Bæredygtig
    -60%
    -70%
    -50%
    Bæredygtig
    -50%
    -50%
    Bæredygtig
    -50%
    Bæredygtig
    -50%
    Bæredygtig
    -50%
    -50%
    -60%
    -50%
    -50%
    -70%
    -50%
    Bæredygtig
    -50%
    Bæredygtig
    -50%
    Bæredygtig
    -50%
    -50%
    Bæredygtig
    -50%
    -50%
    -50%

    Shorts med omtanke

    Både Name it og STYLEPIT imødekommer kundeforventninger, og Name it har siden 1990 haft en høj en produktionsstandard. De har fem kerneværdier: bæredygtighed, venskab, kreativitet, dyrevelfærd, sundhed og sport. Det ligger i deres DNA, også kaldet Happy Caring People, som er det vigtigste element bag Name it. Efter mange års erfaring har mærket stor forståelse for børn på tværs af religiøse og kulturelle grænser. Dette afspejler sig i deres produkter som f.eks. Name it shorts, der giver mulighed for at udfolde sig og påvirke børns opvækst positivt. Derudover stiller de store krav til arbejdsforholdene i deres leverandørkæder gennem deres Code Conduct og kemikalierestriktioner. Endnu et af Name its store fokusområder er miljøet, og derfor er mere end 20 % af deres tøj lavet af økologisk bomuld, som er en ressourcekrævende afgrøde. Med Name it shorts kan børn og unge få luftet deres ben med god samvittighed.

    Name It shorts med omtanke

    Name it er ejet af Bestseller, og Bestsellers holdning er, at mennesker og miljø er lige så vigtige som de produkter, de producerer. Af denne grund er Bestseller også medlem af det globale Better Cotton Intitiative med henblik på at forbedre bomuldproduktionen for både miljøet og producenten. Så du er garanteret, at dine Name it shorts er bæredygtige. Bestseller er grundlagt i 1975 i Danmark af Merete Bech Povlens og Troels Holch Povlsen. Bestseller leverer tøj til både kvinder, mænd, børn og teenagere og sælges både online og i butikker. Deres produkter bliver solgt under mærker som Jack & Jones, Jaqueline De Young, Minimize, Name it, Only, Pieces, Vero Moda og mange flere. De markedsføres ikke kun i Danmark, men i det meste af Europa. I 1995 blev der grundlagt en Bestseller Fund som selvstændig velgørenhedsorganisation, der gennem humanitært arbejde støtter forskellige kulturelle initiativer i Danmark og udenlands. De ønsker at skabe en bæredygtig og social ligeværdig økonomisk udvikling i fattige områder af lande som Kina, Indien og Afrika. Dette understreger bare, hvor meget de vægter deres værdier, hvilket ses i Name its kerneværdier og holdninger. Så Name it shorts kan varmt anbefales for både sjælen og kroppen.