FRI FRAGT VED KØB OVER 299 DKK   •   50 dages gratis retur   •   1-2 dages levering
Stylepit

Mont Blanc til mænd

15 stk
15 af 5320 stk
    Mont Blanc  Legend night edp - 50 ml. - Kosmetik
    Mont Blanc  Legend edt - 50 ml. - Duft
    Mont Blanc  Emblem edt - 100 ml. - Duft
    Mont Blanc  Legend spirit after shave balm - 150 ml - Duft
    Mont Blanc  deo stick 75 g - Duft
    Mont Blanc  Deo Stick 75 g - Duft
    Mont Blanc  Deo Stick - Hudpleje
    Mont Blanc  Legend Spirit edt - 30 ml. - Hudpleje
    Mont Blanc  Legend night deo stick - Kosmetik
    Mont Blanc  Emblem edt - 40 ml. - Duft
    Mont Blanc  Emblem edt - 60 ml. - Duft
    Mont Blanc  Legend spirit edt - 50 ml. - Duft
    Mont Blanc  Emblem intense edt - 100 ml. - Duft
    Mont Blanc  Emblem intense edt - 60 ml. - Duft
    Mont Blanc  Legend edt - 30 ml. - Duft

    Mont Blanc parfumer til mænd

    I lang tid var parfumer kun forbeholdt kvinder. Men i løbet af det seneste halve århundrede er dét at bruge parfume blevet en fast del af rutinerne for den moderne mand. I det hele taget så er det moderne og populært, når mænd sætter sig ind i at bruge gode produkter, og prioriterer materialer og kvalitet over pris. Med parfumer fra Mont Blanc får du sammensætninger af dufte, som er unikke og fremstillet af højtuddannede specialister inden for faget. Noterne i parfumerne er nøje afbalanceret, og passer til den selvsikre, moderne og klassiske mand, der har både udstråling og maskulinitet i orden.

    Tanken bag alle Mont Blancs parfumer til mænd er en innovativ sammensætning af dufte, der går op i en højere enhed. I vores udvalg af parfumer til mænd fra Mont Blanc kommer det bl.a. til udtryk i duften Legend Night. Den er både forførende og sensuel, samtidig med at den er frisk i sin duft. Duften er således – som navnet også antyder – velegnet til at bruge i døgnets sene timer som f.eks. til fester, og når du er på date eller i byen med vennerne.

    Legend Spirit er en anden parfume, som er en af mærkets nyere dufte. Den er kraftig i sit udtryk samtidig med at den er frisk og har en helt særlig træ-agtig duft. Endelig finder du også duften Emblem Intense. Den har spændende noter af træ blandet med bl.a. citrus og krydderier samt violblade.

    Den måske mest velkendte duft fra Mont Blanc er dog nok parfumen med det simple og meget lovende navn Legend. Den er essensen af maskulinitet og luksuriøsitet, og passer perfekt til den selvsikre mand, der ikke er bange for at kaste sig ud i nye ting.

    Deodoranter til mænd fra Mont Blanc

    Hvor parfumer bruges til at dufte godt, og til at skabe et personligt udtryk, har deodoranter en lidt anden funktion. Først og fremmest dufter en deodorant også godt, men dens primære funktion er at holde svedlugten under armene nede. Derfor er det ikke nok blot at tage lidt parfume på. Det bør altid være i kombination med en god deodorant.

    Mont Blanc har udviklet flere deodoranter, og fælles for dem alle er, at de har samme duft som parfumen af samme navn. Det gør det nemt, så du ikke får blandet for mange dufte sammen, og ender med en mærkelig sammensætning, der ofte ikke gør noget godt for udtrykket.

    Mont Blanc Legend Spirit, Legend og Legend Night kan alle fås som deodoranter, og sammen med parfumen udgør de et genialt makkerpar. Der er forskel på, hvad mænd foretrækker; deostick eller spray, og derfor har Mont Blanc fremstillet deodoranterne i begge varianter. Du kan dermed vælge den form for deodorant, du synes bedst om – både hvad angår duft og påføringsmetode.

    Aftershave fra Mont Blanc

    Aftershave fra Mont Blanc er et tredje produkt, som vi forhandler her hos STYLEPYT. Efter barbering har huden brug for noget fugtgivende, som plejer den og forebygger infektioner samt små sår. For lige meget hvor nænsom du er under barberingen, vil den skarpe kant på barberbladet altid forårsage små skader på huden, som bør plejes. Udover at passe på huden, giver aftershaven også en skøn duft til området, og du kommer til at ose af overskud og renlighed, hvilket har en stor tiltrækningskraft hos rigtig mange.

    De aftershave-produkter som Mont Blanc har på markedet, er alle en del af duftserierne, hvilket gør det nemt at vide, hvilken der er god at vælge for dig. Med produkter fra samme serie, sikrer du dig nemlig, at duftene fletter godt sammen, da de består af samme noter og samme udtryk.

    Fra fyldepen til parfumer

    Historien om Mont Blanc er enormt inspirerende, og går langt tilbage. At det i dag bl.a. er muligt at påføre sig luksuriøse dufte fra mærket, er nok ikke noget, man ville have gættet på for over 100 år siden, da de første spadestik, til det der senere skulle blive en kæmpe succes, blev taget.

    Det var de to tyskere Alfred Nehemias og August Eberstein, som var henholdsvis bankmand og ingeniør, der startede virksomheden, da de besluttede sig for at lave elegante skriveredskaber i høj kvalitet.

    I 1906 kom deres første skriveredskab på markedet. Det hed “Ruoge et Noir”, og det fik forholdsvis stor succes. Omkring tre år senere kaldte de to tyskere virksomheden for Mont Blanc, som den stadig hedder den dag i dag.

    Faktisk er den opkaldt efter det højeste bjerg i bjergkæden Alperne, som hedder Mont Blanc. Det betyder “Det hvide bjerg”, og netop illustrationen af bjergtoppen set fra oven går igen i virksomhedens logo. Det var dog først efter syv år, at virksomheden fik dette logo, som også ses i nogle af de parfumer, der findes i udvalget her på siden.

    Derudover kan man også altid kende en Mont Blanc kuglepen på en meget sjov detalje, som er bjergets højde; 4.808 meter. Dette tal er nemlig indgraveret i alle Mont Blancs kuglepenne, og vidner om både finurlighed, høj kvalitet og finesse fra mærkets skabere.

    Den første kæmpe store succes fik Mont Blanc, da fyldepennen “Meisterstück” kom på markedet. Fyldepennen har fået en ikonisk status i dag, og bliver stadig solgt i store mængder til folk der sætter pris på design og godt håndværk. Siden da er sortimentet indenfor skriveredskaber vokset støt, men virksomheden har også udvidet med bl.a. læderprodukter så som tasker og punge, ure, smykker, briller og selvfølgelig plejeprodukter så som parfumer og deodoranter.

    De to grundlæggere, Alfred Nehemias og August Eberstein, gav virksomheden videre til andre, og siden har den været på forskellige hænder – dog med samme store engagement og kærlighed til produkter og kvalitet som altid.

    I dag ejes Mont Blanc af den store luksus-koncern Richemont. Det er den sydfranske rige Rupert-familie som ejer denne koncern, og udover Mont Blanc finder du også bl.a. Cartier og Chlóe i koncernen. Det vidner om en vis luksuriøsitet at kunne være i samme hus som disse brands. De ligger alle i den allerhøjeste ende af luksus-skalaen, og er kendt for udelukkende at designe ekstravagante produkter til det kræsne publikum. Fire klassiske Mont Blanc-værdier Hos Mont Blanc har de fire værdier, eller fire ord, som beskriver deres visioner og måder at arbejde og tænke på. Disse er både inspirerende samt understreger, hvor eksklusive og kompromisløse produkter og varer, de fremstiller.

    Det første ord er tradition, og det dækker over den måde, produkterne bliver fremstillet på, som har været i samme høje kvalitet altid. De har tradition for et solidt håndværk med rødder i Europa, og det står de ved og fører videre år efter år.

    Det andet ord er historie, og det gælder ikke kun dét at respektere sin egen historie, men også dét at kunne skabe historier med produkterne. Når man udvælger materialer af høj kvalitet, som f.eks. læder, så har materialet i sig selv allerede en lang historie med sig, som udvides og forlænges, når læderet laves om til f.eks. en taske. Og når så tasken ender hos sin ejer, opstår en ny historie og en forbundethed mellem ejeren, Mont Blanc og andre der bruger produkter fra Mont Blanc, og som dermed selv er en del af historien.

    Det tredje ord er elegance, som dækker over de overordnede værdier og kvaliteter, virksomheden har og sætter pris på. De luksuriøse produkter, som Mont Blanc fremstiller, går de ikke på kompromis med, og deres materialeudvælgelse er enormt selektiv, hvor kun det bedste af det bedste bliver valgt til.

    Slutteligt er ordet bevarelse meget beskrivende for virksomheden. I stedet for at hoppe med på modebølgen, og målrette sine produkter efter den sidste nye catwalk-trend, ser Mont Blanc den anden vej, og fokuserer i stedet for på at fremstille tidløse klassikere, der kan holde et helt liv, både kvalitetsmæssigt men også designmæssigt. Dette er allerede lykkes med adskillige produkter, som har fået kultstatus, og som er symboler på det moderne, klassiske og tidløse.

    Mont Blanc til mænd hos STYLEPIT

    Vi fører her hos STYLEPIT virksomhedens anerkendte dufte til mænd, hvilket vi er meget stolte af. Med en deodorant eller parfume fra Mont Blanc kommer du ikke bare til at dufte godt, du bliver også en del af et fællesskab, der sætter luksuriøsitet og elegance meget højt.

    Her på siden kan du se vores udvalg af Mont Blanc til mænd. Når du bestiller dine varer, får du samtidig vores lange 50 dages gratis returret!