FRI FRAGT VED KØB OVER 299 DKK   •   50 dages gratis retur   •   1-2 dages levering
Stylepit

Giorgio Armani til kvinder

20 stk
20 af 6121 stk
    Giorgio Armani  Sky di Gioia edp-50ml. - Duftserie
    Giorgio Armani  'Because It's You' edp - 30 ml. - Duftserie
    Giorgio Armani  'Because It's You' edp - 50 ml. - Duftserie
    Giorgio Armani  Code Colonia edt - 125 ml. - Duftserie
    Giorgio Armani  Sí le parfum - 40 ml. - Duftserie
    Giorgio Armani  Sí bodylotion 200 ml. - Hudpleje
    Giorgio Armani  Air De Gioia edp 50 ml. - Duftserie
    Giorgio Armani  Sun De Gioia edp - 50 ml. - Duftserie
    Giorgio Armani  Sí Shower gel 200 ml. - Hudpleje
    Giorgio Armani  Sí perfumed oil 30 ml. - Duftserie
    Giorgio Armani  Sí Intense edp - 50 ml. - Duftserie
    Giorgio Armani  Sí Intense edp - 30 ml. - Duftserie
    Giorgio Armani  Code woman edp - 30 ml. - Duft
    Giorgio Armani  Acqua di Gioia edp - 30 ml. - Duft
    Giorgio Armani  Code woman edp - 75 ml. - Duft
    Giorgio Armani  Acqua di Gioia edp - 50 ml. - Duft
    Giorgio Armani  She edp - 100 ml. - Duft
    Giorgio Armani  Emporio Diamonds edp - 50 ml. - Duft
    Giorgio Armani  Emporio Diamonds edp - 100 ml. - Duft
    Giorgio Armani  Acqua di Gioia edp - 100 ml. - Duft

    Giorgio Armani til kvinder er luksuriøst og tidløst

    Som så mange andre af verdens førende modehuse, startede Armani som et italiensk designmærke, der hovedsaligt ekviperede og syede kvalitetstøj til den klassiske og maskuline mand. Men siden italienske Armani i 1975 grundlagde sit designimperium, er det gået hurtigt, og firmaet har udvidet, så deres kollektioner også indeholder kvalitetsdesign i klassisk, luksuriøst design til kvinder. Giorgio Armani til kvinder er dog mere end klassisk design, for firmaet står også bag flere af de iøjefaldende og meget anderledes outfit, som popprinsessen Lady Gaga ifører sig. Denne innovative og spændende retning af design, som Giorgio Armani profilerer sig på igennem Lady Gaga, er et bevis på firmaets nyskabende og trendsættende retning, hvor moden fornyes og gentænkes, så den altid er med i forreste række, når det gælder moderigtighed. Samtidigt er brandet bredt anerkendt for deres regel om, at ultra-tynde modeller ikke skal fremvise brandets tøj og kollektioner på catwalken, men skal have et passende BMI for at fremvise tøjet.