Stylepit FAQs

Velkommen til Stylepit ofte stillede spørgsmål sektion. Hvis du ikke kan finde svaret du søger, kontakt os, så hjælper vi med glæde!

Ordreværdi Leveringsomkostning
DKK0 - 699.99 DKK59
DKK700+ GRATIS

Leveringen tager 4 hverdage til Danmark Sverige med DPD, se venligst ovenstående tabel for leveringsomkostninger.

Ved modtagelsen kan det være nødvendigt at kvittere for din pakke. Er du ikke hjemme, når pakken bliver leveret, efterlades et kort, der gør det muligt at aftale en ny leveringsdato med kurerfirmaet.

For begge landes vedkommende, bedes du vente med at kontakte vores kundeserviceafdeling før der er gået 7 dage.

Bemærk, at vi ikke leverer til Grønland og Færøerne.

Kurerfirmaet der afsender din ordre til Danmark er DPD.

For at være mere miljøvenlige sender vi nu din leveringsbesked, der indeholder oplysninger om bestilling og returnering, i en e-mail i stedet for at sende den med i pakken.

Efter bestilling på vores hjemmeside, vil du modtage din ordre i løbet af 4 dage. Du kan følge fremgangen i din ordre via din bekræftelses email. Dette vil blive opdateret på hvert trin af vores kurer. Hvis sporingen siger, at dit pakke er blevet leveret, og du ikke har modtaget din pakke, er du velkommen til at kontakte vores Kundeserviceteam.

Hvis du har modtaget det korekte antal varer, men det er ikke det, du har bestilt - så lad os vide inden for 48 timer, hvad der skulle have været modtaget i stedet. Derefter skal du returnere den forkerte vare og lade os vide, om du vil have den rigtige vare sendt til dig, eller hvis du gerne vil modtage en tilbagebetaling ved hjælp af dit returpapirerne. Så snart vi modtager dette, får vi den korrekte vare sendt ud, eller din tilbagebetaling bliver behandlet.

I øjeblikket leverer vi ikke til Grønland og Færøerne.

Hvis du ikke er hjemme, vil kureren efterlade et brev for at fortælle dig, hvilken lokal butik eller depot du kan hente din ordre fra.

Ja, absolut kureren har brug for en underskrift, når du modtager din ordre. Dette hjælper os med at spore dine nye varer helt op til det når dig på dets endelige destination.

Vi ved, at du ønsker at få din nye vare, så vi har til formål at behandle din ordre, så snart vi får det, så du får din ordre leveret hurtigst muligt. Så desværre, når ordren er blevet behandlet, kan vi ikke ændre din leveringsadresse.

Ja, uden problemer. Når du har udfyldt dine faktureringsadressedetaljer i kassen, kan du derefter tilføje en alternativ leveringsadresse. Du skal sørge for at gøre dette selv, inden du sender din ordre; Vi kan desværre ikke ændre disse oplysninger, når behandlingen er begyndt.

I øjeblikket leverer vi kun til postadresser i Danmark (undtagen Grønland og Færøerne), og Sverige. Vi leverer også til over 20 lande verden over og har en række lokale sprog og valuta websteder; så tjek vores internationale side for at se, om vi kan levere nogle nye og spændende ting til dig!

Hvis du mangler en vare fra din ordre, lad os det vide inden for 48 timer. Du vil blive tilbudt at få den manglende vare sendt til dig eller blive tilbudt en tilbagebetaling. Som en del af vores igangværende forebyggende bedrageriforanstaltninger, kan et brev eller e-mail blive sendt til dig, dette kræver en underskrift, før din manglende vare vil blive sendt ud.

Vær den første til at høre om vores bedste tilbud, største besparelser og nye varer ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev i dag!