Stylepit FAQs

Velkommen til Stylepit ofte stillede spørgsmål sektion. Hvis du ikke kan finde svaret du søger, kontakt os, så hjælper vi med glæde!

Beklager, vi kan ikke tilføje eller fjerne varer, når ordren er blevet behandlet. Du kan dog returnere din ordre inden for 14 arbejdsdage fra dagen efter modtagelse af din ordre. Læs mere omkring det i afsnittet om vores returpolitik.
Du kan desværre opleve, at en populær vare bliver udsolgt mens vi behandler din ordre. I dette tilfælde, betaler du naturligvis ikke for de udsolgt varer, men kun de varer vi har på lager. Dette kan påvirke hele din ordre hvis alle varer i din bestilling er udsolgt eller dele af din ordre hvis kun nogle af varerne i din bestilling er udsolgt.

Vi bruger betalingssystemet 'Verified by Visa' og 'Secure by Mastercard', som giver dit bank et ekstra sikkerhedstrin, der bekræfter ordren.

Du kan også betale med Apple Pay på iOS-enheder med en Apple Pay-konto.

Vi tager din sikkerhed meget alvorligt, og vi har investeret i et helt sikkert og trygt websted, hvor du kan handle. Når du har afkrydset, krypterer vi alle dine detaljer ved hjælp af Internet-standardkrypteringsteknologi (TLS / SSL).

Vi kan også forsikre dig om, at vi er PCI-DSS akkrediteret. Det står for ""Payment Card Industry Data Security Standards"", og betyder, at vi er blevet uafhængigt revideret og godkendt til sikker håndtering af kreditkorttransaktioner. Sidste revision: juli 2022.

Hvis du har spørgsmål til onlinesikkerheden i Stylepit, så send en e-mail til kundeservice@stylepit.dk.

Der er ingen ændringer i måden du handler med os på. Tilbuddene er de samme, så du kan hapse dem, før din nabo. Til vores danske kunder: vi dækker alle skatter og afgifter, så der ikke kommer yderligere gebyrer på dine bestillinger.

Vi accepterer i øjeblikket betalinger fra: Apple Pay, Visa, Visa Debet og MasterCard kredit- og debetkort. Du kan også vælge at betale ved at bruge MobilePay – en app til din mobiltelefon. Vælg din foretrukne metode i betalingsfasen.

Klarna er i øjeblikket ikke tilgængelig på vores side, men vil være det i fremtiden.

Beklager, vi har ingen fysiske butikker. Din mobiltelefon er faktisk en butik i lommen. Lav dig selv en kop kaffe uden at bekymre dig om åbningstider!

For alle ordrer er vi blevet papirløse! Det betyder, at din pakkeseddel med ordre- og returoplysninger vil blive sendt pr. e-mail til dig i stedet for at være i din pakke. Du kan også finde dine returneringsoplysninger ved at besøge vores returpolitik.

For at se meddelelse om din levering, tjek venligst din leverings-e-mail. Dette er den e-mail, der blev sendt til dig, da din pakke forlod vores lager.

Se venligst størrelseskortets link under knappen 'Tilføj til kurv' på hver enkelt produktside. Hvis du har yderligere spørgsmål, bedes du kontakt vores kundeserviceteam vi hjælper gerne med din specifikke størrelse forespørgsel.

Vi opdaterer dagligt lagerniveauerne på Stylepit-webstedet for at kunne give dig de mest up-to-date lageroplysninger. Når du vælger en størrelse på et produkt, vil der være en "lav lager" eller "udsolgt" besked, hvis en størrelse er næsten væk eller helt udsolgt.

Generelt arbejder vores forretning på en 'udsolgt betyder, fås ikke mere', så vi har ikke tendens til at få mere lager på en gang når et produkt er udsolgt. Du vil dog få besked, hvis vi forventer flere varer med en meddelelse, der siger "kommer snart".

Hvis du har modtaget det korekte antal varer, men det er ikke det, du har bestilt - så lad os vide inden for 48 timer, hvad der skulle have været modtaget i stedet. Du skal derefter returnere den forkerte vare og lade os vide, om du vil have den korrekte vare sendt til dig eller modtaget en tilbagebetaling ved hjælp af dine returpapirer. Så snart vi modtager dette, får vi den korrekte vare sendt ud, eller din tilbagebetaling bliver behandlet.

Hvis du mangler et emne fra din ordre, kontakt os indenfor 48 timer. Du vil blive tilbudt at få den manglende vare sendt til dig eller blive tilbudt en tilbagebetaling. Som en del af vores igangværende forebyggende bedrageriforanstaltninger, kan et brev eller e-mail blive sendt til dig, dette kræver en underskrift, før din manglende vare vil blive sendt ud.

Vi anvender ikke rabatkoder. Vi sælger store mærker til salgspriser hver dag. Vi holder allerede vores priser så lave, som vi kan, og videresender besparelserne til dig, så der er ikke behov for promo koder. Hvis du ser et websted, der tilbyder en Stylepit rabatkode, er det ikke rigtigt.

Vær den første til at høre om vores bedste tilbud, største besparelser og nye varer ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev i dag!